מנוף הרמה להעברת דירה

מנוף הרמה להעברת דירה להובלה בטוחה וקיצור זמן ההובלה

מי מאתנו אינו חושש מהיום שבו נצטרך לעבור דירה. מעבר זה אינו פשוט, היות והוא כולל אריזה, הובלה והרמה של ציוד כבד. היום ענף ההובלות התפתח ואנו מוצאים כי היום המעבר הינו קל בהרבה יותר, כאשר קיים שירות של מנוף הרמה להעברת דירה. שירות זה, יחסוך עבורכם הרבה זמן ומאמץ במעבר הדירה. תוכלו כבר להתארגן מהר יותר במעונכם החדש ולא תצטרכו לשרוף ימים שלמים במעבר, כאשר באותו היום של המעבר, כבר תוכלו להתארגן ולהתחיל ליהנות ממגורים בדירה החדשה שאליה עברתם.

יש לציין, כי לא כל אחד יכול לשכור מנוף הרמה לבית, כי אם חברת ההובלות שאותה הזמנתם לביצוע מעבר והובלת החפצים לדירתכם החדשה, החברה תבין על סמך הפריטים הכבדים או הגדולים במיוחד שנמצאים ברשותכם, אם יש להזמין מנוף, אשר יקל עליכם במיוחד למטרה זו. לחברות ההובלות יש מנופים מיוחדים או שהם עובדים מול חברות אשר משכירות מנופים לשם מטרה זו.

סוגים של מנוף הרמה להעברת דירה והתאמתם למעבר

ניתן למצוא סוגים שונים של מנוף הרמה להעברת דירה, כגון מנוף זרוע הנמצא על משאית ויכול להגיע לקומות הגבוהות של בניין המגורים, או מנוף סולם שהוא מיועד להרמת ספות, רהיטים, מכונות כביסה, מקרר. יש לציין כי מנוף המיועד להרמת משאות כבדים לדירה, מסוגל להרים בכל פעם 400 ק"ג, מה שיגרום למעבר הדירה, להסתיים מהר יותר מאשר הובלה עם  סבלים. לא לחינם, אנשים רבים פונים לחברות הובלה העובדים עם הובלות מנוף.

חברות ההובלה השונות, יודעות עם איזה סוג של מנוף הרמה יש לבצע את מעבר הדירה בקלות וביעילות. אם גם אתם מעוניינים לעבור דירה בראש שקט, יש לבחור חברת הובלות שמחזיקה בשירות מנופים המיועדים להובלת חפצים כבדים, כאשר החברה היא מקצועית וקיימת שנים רבות בשוק ויש לה אף ביטוח המכסה אתכם מפני פגיעה, אם בחפצים שלכם או אם במבנה עצמו.

עבודה מדויקת וזהירה בהעברת הדירה

ישנם אנשים שמחזיקים בריהוט כבד ועתיק שהוא יקר מאוד, או בפסנתר גדול שיש להיזהר שבעתיים בעת העברתו לדירה החדשה. פסנתר מסוג זה, אינו יכול לעבור אפילו בדלת הכניסה ולכן מן הסתם על מנת להעביר אותו בבטיחות וללא פגע, יש למצוא חברת הובלה שיש לה מנוף הרמה לגובה. עבודה זו, דורשת מיומנות גבוהה ולא מעט ניסיון. זו הסיבה שעליכם לוודא בידי מי אתם מפקידים משימה זו. יש לציין כי הבטיחות אינה מתחילה ומסתיימת בחפצים שלכם בלבד, כי אם מבחינת האנשים הנמצאים בסביבה, העמידה בתקנים וכל ההנחיות הקשורות לביצוע עבודה זהירה וקפדנית זו.

גם אם יש לכם חפצים שעשויים להיכנס למעלית הבניין, אם שידה גדולה ויקרה, ציוד יקר וכדומה, יש לשמור על שלמותם. באמצעות הובלת מנוף, תוכלו גם לשמור על הציוד, גם לבצע מעבר מהיר וגם להיות בטוחים כי המעבר יעבור חלק באמצעות צוות מקצועי ששנים מבצע העברת דירות באמצעות מנוף.

שילוב מנצח של שירותי הובלה במנוף עם צוות מסור ומקצועי

ניתן למצוא בישראל הרבה חברות אשר עוסקות בהובלת מנוף, לכן יש למצוא חברה שהיא וותיקה כבר שנים ומחזיקה בצי מנופים חדישים שעוברים בדיקות בטיחות מדי יום. חברת המנוף המהיר בעיר, הינה חברת מנופים שעובדת 24 שעות ביממה ומבצעת הובלות דירות ומשרדים באמצעות מכשור מתקדם בתחומו.  את התכולה, מעלה הצוות על משטח ומרים אותו ישירות לתוך הדירה, מה שגורם להעברה להיות מהירה, חלקה ובטוחה יותר.

לחברה בבעלותו  של הורוביץ שירותי מנוף והובלה, קיים צוות עובדים מיומנים ומסורים שמבצעים עבודה יעילה וללא עכבות, באמצעות ציוד של מנוף חדיש ומשוכלל, תוך התאמת המנוף לאופי המעבר, כאשר המנופים מתאימים להרמת משאות מכל סוג ולגובה רב.

מנוף הרמה להעברת דירה

תפריט נגישות