מנוף הרמה לבית

מנוף הרמה לבית נועד לשנע חפצים כבדים ולהובלת ריהוט

אנו עדים להתפתחות ענף ההובלות בשנים האחרונות. אחד מהשירותים שהפכו להיות נפוצים, במיוחד בבניינים רבי קומית, אנו מוצאים שירות יעיל כמו מנוף הרמה לבית, אשר מסייע להובלה יעילה ובטוחה של ריהוט כבד, אשר לא ניתן להוביל באמצעות מעלית או חדר המדרגות. גם מבחינת זמן העבודה, שירות זה הינו יעיל וחוסך כוח אדם כגון מובילים רבים שעליהם להתאמץ ולסחוב רהיטים או מוצרי חשמל כבדים כגון מקרר שהוא גדול במיוחד.

גם בדירות שבהם נעשים שיפוצים, יש להוביל חומרי בנייה כבדים כגון: אריחי קרמיקה וחיפויי קיר שהם כבדים במיוחד ולכן, מנוף הרמה יהיה יעיל במקרים אלה.  שירותים אלה, ניתנים באמצעות נותן שירות חיצוני, אשר מתאים את סוג המנוף, על פי צרכיו של הלקוח וכן שולח מפעיל מנוף מקצועי לביצוע עבודות שונות שיש להשתמש בהם רק באמצעות מנוף. ניתן למצוא מנופים להובלה, אשר מגיעים לקומה ה-8 לקומה ה-10 ולקומות נמוכות או גבוהות יותר.

מנוף הרמה לבית משמש לעבודות חיוניות שונות

ישנן חברות שניתן להזמין דרכן מנוף להובלה, בהתראה של יום. התמחור של מנוף הרמה לבית הוא לפי שעה, גם אם הובלת הציוד או הריהוט, נעשתה בפחות זמן והכוונה היא לשעת עבודה. ישנו יתרון רב במנופים אלה, למשל כאשר הרהיטים או חומרי הבניה שיש לשנע לקומות הגבוהות, אינם חשופים לסכנה של פגיעה, תקלות בקיר של חדר המדרגות או שריטות של הריהוט עצמו. החפצים כגון ריהוט או כל דבר אחר שיש להוביל. תכולת הבית, תועבר באמצעות המנוף דרך החלון הגדול שנמצא לרוב בסלון ובחזית הדירה. זמן ריקון תכולת הבית או הובלה של התכולה, אם לבית או למשרד, מתקצר עד ל-60%.

כאשר מדובר על הובלה עם מנוף הרמה להעברת דירה, השירות משולם באמצעות הלקוח ובאופן ישיר לחברת המנופים, היות וזהו שירות מיוחד ולכן יש לשלם עליו בנפרד מהמחיר אשר אותו גובה חברת ההובלה. ישנן חברות הובלה שמגלמת את המחיר יחד עם שירותי המנוף, אך ישנן חברות הובלה שמשלמות ישירות לחברת המנופים. על מנת שתהיו שקטים בכל זאת שלא נגבה מכם מחיר מופרז, בררו לגבי שעת הובלה באמצעות מנוף אצל חברות המספקות שירות זה ישירות.

פתרון הולם להובלה מהירה ומוצלחת שתעבור באופן חלק

היום, הובלות באמצעות מנוף הרמה לגובה כבר אינן מסורבלות כבימים עברו. היות ובזמנו, המשאית {הגורם המוביל} והגורם המניף {המנוף} היו אמורים לבצע תיאום מדויק ביניהם. כאשר הומצאו המשאיות המשולבות שהכילו מנוף כחלק בלתי נפרד מהמבנה שלהן, פחת הצורך בתיאום ואז, למעשה נפתחה האפשרות לביצוע מהיר ויעיל של חפצים כבדים במיוחד או גדולים. יש לציין, כי משאית מנוף, עשויה להגיע לכל מקום ולהניף מטען כבד שעשוי להגיע למשקל של עד 2 טון ולגובה של 8 קומות ויותר. בדרך זו, ההובלה הופכת לקלה ופשוטה וכן, היא נעשית במהירות רבה.

כמה טיפים יעילים למציאת חברת מנופים אמינה

בכדי למצוא חברת מנוף אמינה, אשר תבצע עבורכם שינוע מקצועי ויעיל של חפצים כבדים ומסורבלים, יש למצוא חברה וותיקה עם צי של נופים משוכללים שעוברים בדיקות בטיחות מדי יום. חברת המנוף המהיר בעיר הינה חברה בעלת שם ומוניטין של שנים רבות. החברה מקפידה על בטיחות ואמינות בסטנדרטים מחמירים. לחברה, רקורד מקצועי של כל עבודה ועמידה בלוחות הזמנים, על פי צרכיו ודרישותיו של הלקוח.

בעל החברה הינו הורוביץ שירותי מנוף והובלה והחברה מבצעת שירותי מנוף בהובלה הכוללים:

  • הובלת מנוף של תכולת דירה
  • הובלת מנוף של תכולת משרד
  • הובלת מנוף של תכולה עדינה כגון פסנתרים, תריסים וחלונות ועוד
  • הובלת מנוף של חומרי בניין, מקררים, מזגנים, דודו שמש ועוד.

השירות הינו אדיב, אישי ומסור.

מנוף הרמה לבית

תפריט נגישות